MKej Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei Tenkte jeg skulle formatere Vista og installere Windows 7 på den bærbare pc'en min, men lurte på om jeg kan bruke driverne som jeg har til vista ? Eller må jeg vente til Dell kommer ut med drivere til Windows 7 ? Lenke til kommentar
Daniel_K Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 HeiTenkte jeg skulle formatere Vista og installere Windows 7 på den bærbare pc'en min, men lurte på om jeg kan bruke driverne som jeg har til vista ? Eller må jeg vente til Dell kommer ut med drivere til Windows 7 ? Windows 7 finner de fleste drivere selv men mulig du må laste ned noen. Jeg regner med at windows 7 er såpass intelligent til å klare å takle vista drivere. Erfaringsmessig har jeg kunnet bruke windows vista drivere men det er enkelte få drivere som windows 7 ikke vil ta. Så du må nok bare prøve og se hva som skjer hvis du prøver å laste ned en vista driver til windows 7. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vista-driverne til Dell Studio fungerer fint med Windows 7. Når Windows 7 er installert, vil det aller meste fungere uten ekstra drivere, men det er likevel lurt å laste ned ekstra drivere fra Dell sine sider (spesielt for f.eks. grafikkortet). Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Takk for svar Får prøve og se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå