Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett faller ut i 10 sec

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt et ganske irriterende(!) problem den siste måneden eller to. Når jeg surfer på nettet, så faller nettet ut i 10 sekunder, bare sån plutselig. Jeg har ventelo, med en telefonplug som går inn i ruteren, husker ikke hva dette nettet kalles:P

Og, jeg gamer World of Warcraft, noen av dere er nok imot det:P

Men når jeg da raider som det kalles, så stopper alt sammen i 10 sekunder, når de 10 sekundene er over, så er det som om det som egentli skulle ha skjed i de 10 sekundene bare blir presset på, så alt det skjer innen 2 sec. Så har jeg nettet tilbake, så skjer det igjen etter 15 min til 1 time til 4 timer. Helt random.

Hadde vært EVIG takknemlig om noen som kan noe om dette kunne hjulpet meg litt.

Håper virkelig på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-45896

Har akkurat samme problem. Jeg vet at det ikke er malware da.

Jeg har Tele2 bor i Arendal. Har feilmeldt det 3 eller 4 ganger og de har "fikset" feilen hver gang, hehe. Eneste grunnen til at vi fortsatt har Tele2 er pga. pappa sin mailadresse.

Håper Nextgentel fikser saken (ikke la dette bli en Nexgentel vs. Tele2 tråd) når de overtar senere i år. Dumt, men jeg har egentlig gitt opp Tele2 på dette.

De har bedt meg hver gang om å ta ut ledningen til telefonen, pga vi har alarm som er koblet til telefon osv. i huset. Hjalp ikke en plass.

Du bør utelukke at det ikke er noe på din side før du ringer og feilmelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...