Gå til innhold

Hardware.no: STEM: deles artikler/tester opp i for mange undersider

Anbefalte innlegg

Som mange andre er jeg fast leser av hardware.no og amobil.no.

Jeg og flere har etter hvert begynt å iritere oss over hvordan

sidene er bygget opp. Skal man lese en artikkel eller test er

den ofte delt opp i x antall undersider.

For å kunne vite om det bare er jeg og mine kjente som irriterer

oss over dette, har jeg laget en liten vote for dette.

Gi din stemme her:

Klikk her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om du har fått det med deg, men det er mulig å få laget en poll her i tråden.

Men nei, jeg liker at det er oppdelt, føler at det blir mye mer ryddig og enklere å finne frem til enkelt detaljer.

Om hardware.no legger ut statistikk på hvilke sider som besøkes, vil man se at første og siste side har flest klikk. De i midten hopper mange over. Dette burde jo være bevis nok at sidene bør omstruktureres. Mange andre sider som hardware.no har sluttet med å dele opp sidene på denne måten eller deler opp artiklene i færre deler.

Lenke til kommentar

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Vi synes faktisk at det blir mer oversiktlig ved å dele opp, i all den tid man ikke deler opp for mye da og at oppdelingen er naturlig. Det skal legges til at stadig flere tester blir mindre oppdelt enn tidligere. Blant annet var skjermtestene for to år siden på seks sider, nå er de nede i fire sider uten at vi har fjernet noe spesielt fra testene.

En stadig optimalisering av testene kommer nok til å forekomme, men jeg er litt tvilende til at vi kommer til å lage en diger side ut av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...