Ståle Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du kan jo alltids bruke Audio-In på PCen. men da må jo PCen stå på når du spiller Xbox. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Du kan jo alltids bruke Audio-In på PCen. men da må jo PCen stå på når du spiller Xbox. Skjønner nå hva dere mener. Så det blir problemet ja, at den må stå på. Så det enkleste blir vel kanskje bare og kjøpe denne hun-hun jacken? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Er en ting til jeg lurer på som jeg kan prøve og snike inn her.. Har en skjerm med en DVI til maskinen og en VGA fra Xbox 360 til skjermen. Er det mulig at jeg kan ha begge kabelene i og trykker på noe slik at når jeg skal spille Xbox trykker jeg noe sånn at skjemen bytter til Xboxen og omvendt. Eller må jeg bare ha DVI til maskinen når jeg bruker maskinen og koble ut DVI og inn VGA når jeg skal spille Xbox? Skjønner? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du kan det. Er en plass i settingsene til skejrmen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Du kan det. Er en plass i settingsene til skejrmen. Peiling på hvordan? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det kommer helt ann på skjermen. På min Fujitsu-Siemens-skjerm er det en egen knapp som heter "input" som jeg holder inne når jeg vil skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå