stoolman Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Utfører endel benchmarks ol. som jeg ønsker å publisere, men det er ingen capture funksjoner i mange av programmene jeg bruker... Kan noen gi meg info om et eller annet prg. hvor jeg kan merke av f. eks en benchmark for så å lagre denne... Vet at man kan gjøre dette i corel draw, men ønsker ikke å kjøpe dette... Det må vel finnes noen små programmer (10-50MB)som kan gjøre dette... Setter stor pris på all hjelp...! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg bruker !Quick screen capture.... funker fint det Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 "Print Scrn" lim inn i paint? Lenke til kommentar
freddy the ready Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 SnagIt er et kongeprogram til capture Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Print Screen funker fint det, ja... (Skjermbildet blir da liggende på Copy Board, og du kan lime det inne i program som takler bilder; Paint, Word, o.l.) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jepp, printscreen fungerer bra, og hvis du bare vil ha bilde av et spessielt vindu, trykker du på vinduet, og holder inne Alt GR mens du trykker på Print Screen. Da kommer det på clipboard og du kan lime det inn i f.eks. MSPaint. - Azton Lenke til kommentar
fredster Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis du vil skriv inn kommentarer på skjermbildet ditt, så kan du laste ned VB Doodle. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 "Print Scrn" lim inn i paint? enig med deg!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 prt Scr knappen funker vell så limer du inn i pain el. etterpå Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 "Print Scrn" lim inn i paint? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva skal man med et program som bare tar plass når man har print screen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå