fsx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hei har lenge lyst til og bli moderator på diskjusjon.no men hva er reglene til det har veldig lyst til og bli morerator og dete er faen meg ingen troll Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du må være en aktiv og snill bruker som kan norsk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Står noko om det her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Moderat...an_moderator.3F Lenke til kommentar
fsx Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Du må være en aktiv og snill bruker som kan norsk! jeg kan norsk Endret 12. september 2009 av fsx Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Og du må ha litt tid på forumet. Mer enn 2 uker. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du må være en aktiv og snill bruker som kan norsk! Vet ikke om snill er så relevant, men. Jeg tror du kommer langt med å mene mye om mangt. Og kanskje holde trakasseringen på et subtilt nivå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) hei har lenge lyst til og bli moderator på diskjusjon.no men hva er reglene til det har veldig lyst til og bli morerator og dete er faen meg ingen troll Det er ingen som hindrer deg i å sende inn en søknad. Endret 12. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du blir nok nødt til å ha vært på forumet i 6 måneder, pluss gjerne et par hundre poster under beltet. Det meste står igrunn i linken som ble gitt over. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Mener man at andre forumbrukere skriver dårlig norsk, så trenger man ikke latterliggjøre og være ufin. Jeg minner om retningslinjene §1 om høflighet på forumet. Forøvrig har innlegg som utelukkende kommenterer grammatikk blitt slettet. Slikt kan man ta enten i Språk-kategorien, eller via PM til dem det gjelder. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
fsx Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 jeg må bare si at jeg er på pc hvær dag jeg kan norsk men hva er vitsen med , . - og alt det tullet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er enig med at denne passer best i humor-delen xD Lenke til kommentar
fsx Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Er enig med at denne passer best i humor-delen xD hvofor det Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du skjønner vel at du må ha noen hundre innlegg og vært medlem her mer enn noen dager for å bli moderator? Det er også 18-årsgrense, jeg tviler på at du er det. men hva er vitsen med , . - og alt det tullet Jeg synes det er ekstremt plagsomt og vanskelig å lese noe uten punktum og komma. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hva er vitsen med , . - og alt det tullet Å vite når en setning begynner og slutter, samt når en setning burde deles opp for å gi leseren en mer flytendes gjennomlesing. Alikevel, du blir nok ikke moderator med det første, desverre. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) jeg kan norsk men hva er vitsen med , . - og alt det tullet Et komma kan være forskjellen på liv og død! En klassiker er fra følgende historie: En potensiell kjeltring er fanget og bud blir sendt til kongen. Kongen sender svar tilbake: "Heng ham ikke, vent til jeg kommer." Dette blir feilskrevet slik at meldingen lyder: "Heng ham, ikke vent til jeg kommer." Det feilplasserte kommaet kostet ham livet. ellersåkanmanselvsagtskrivenorskpådennemåtenmendetblirinnmarivanskeligåforståhvadumener detblirsheelerrikkeebdrevsiduskrivernooennnfleiogså Språket er med på å gjenspeile en personlighet. Det vil påvirke vår reaksjon når noen tar kontakt med oss. Ole Endret 12. september 2009 av Ole3 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Krav som stilles er at man er over 18 år og.. Den har vel blitt bøyd litt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Krav som stilles er at man er over 18 år og..Den har vel blitt bøyd litt? Nja, ikke så mye Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Stenger denne tråden I henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Moderator Lyst til å bli moderator? I så måte. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg