Christer1 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg og en til bor på en hybel der vi er koblet til trådløst internett. Routeren står i andre etasje og er av typen asus 500 å noe. Husker ikke nøyaktig her, men kan finne det ut på søndag hvis det er nødvendig. Den er satt opp med en ekstra antenne. Problemet er at vi bor i kjelleren så signalet er svakt. Jeg klarer med helt OK men han jeg deler hybel med sliter veldig, detter ut hele tiden osv. Spørsmålet mitt er: Kan jeg bruke Siemens Gigaset SE366 som en repeater? Jeg har prøvd litt, men får det da ikke til. Ifølge manualen og innstillingene på den så har den repeater funksjon. Når jeg går inn i innstillingene så finner jeg repeater funksjonen, trykker jeg der finner jeg det trådløse nettet som jeg vil koble til. Trykker OK. Hva mer må jeg gjøre? Det står veldig dårlige forklart i manualen. Jeg har lest om DD-WRT, men SE366 står ikke oppført der så da vil jeg helst ikke prøve å flashe den i frykt for å ødelegge den da den ikke er min. Andre alternativ er å kjøpe D-link Dir 300 (billigste) eller Linksys WRT54GL, begge står oppført. Men før jeg gjør det vil jeg gjerne vite om SE366 går da jeg alt har den forhånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå