christianlie Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei. Jeg har nettopp tatt endel bilder i RAW format. Når jeg åpner dem i Photoshop får jeg beskjed om å "Descripe RAW file" Når jeg så kommer til neste trinn, er det ikke et bilde som vises, bare grå støy, lignende til TV uten signal. Hvordan får jeg frem bildene? Takk. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvilken ps bruker du ? Oppdatere camraraw kansje vil hjelpe ? Lenke til kommentar
christianlie Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 CS2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 CS2 Oppdater til nyeste Camera Raw. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 CS2 Om du har et ganske nytt kamra er ikke det sikkert det finnes oppdatering som vil hjelpe deg, da må du konvertere til feks dng først. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kva kamera har du? Nyaste versjon av ACR som er kompatibel med CS2 er 3.7 (link), men om du har eit kamera som er nyare enn denne (ca. fyrste kvartal 2007) må du anten oppgradere PS for å oppgradere ACR, konvertere filene til DNG, eller bruke eit anna program for råkonverteringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå