Gå til innhold

Pc skjermen min funker ikke lengre.

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte en skjerm som heter fujitsu siemens L9ZA i tyskland for 2-3 år siden.

Betalte 2500 for den. Det er en 19 tommer og veldig bra kvalitet.

Men i det siste har det skjedd noe rart med den. Jeg har sitti på pcen så plutselig slår skjermen seg av så begynner den blåe knappen på skjermen og blinke bare. det skjer ingen ting. går ikke an og slå den på. men så prøvde jeg og ta ut strøm ledningen fra skjermne og den hvite kabelen. Jeg bruker sånn digital kabel ghusker ikke hva det heter.

Men så tok jeg dem ut og venta lit og så dem inn igjen å da funka den plutselig.

sånn var den kansje 10 ganger. skjedde etter lengre mellomrom. Men for noen uker siden så skjedde det samme og da startet den ikke i det hele tatt. Det skjer absolutt ingen ting.

Vist jeg ikke har i strøm kabelen og setter bare den digitale kabelen så blinker den knappen på skjermen veldig svakt blått. men om jeg sitter i strøm kabelen så lyser den mye sterkere. men det er det eneste som skjer. den bare står og blinker. funker ikke og skru på skjermen eller noe. og nå har den stått sånn i noen uker og prøvde igjen idag. men samme probleme.

Noen som vet hva som kan vere galt ?

Tusen takk for all svar !! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...