ItsVebs Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, Skal rendre et clip på ca 1 min(uncompressed avi). Den går til ca 80% og da får jeg error: "The system is low on memory. You may be able to reduce memory usage by closing other applications" Har søkt litt og fant denne tråden: http://forums.creativecow.net/thread/24/895680#895680 I svarene står det "sett RAM til 0", hvilken RAM og hvor? Har prøvd meg litt fram men ingenting hjelper. Har også prøvd og slå av alt annet av programmer: Spekifikasjoner: Intel Core 2 E8400 Radeon 4870 Maxmimus 2 Formula 4 GB RAM 500 GB HDD(hvis det har noe og si) Windows 7 Professional Sony Vegas 9.0b Håper dette var nok info og en STOR TAKK til den som hjelper meg : ) Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, Skal rendre et clip på ca 1 min(uncompressed avi). Den går til ca 80% og da får jeg error: "The system is low on memory. You may be able to reduce memory usage by closing other applications" Har søkt litt og fant denne tråden: http://forums.creativecow.net/thread/24/895680#895680 I svarene står det "sett RAM til 0", hvilken RAM og hvor? Har prøvd meg litt fram men ingenting hjelper. Har også prøvd og slå av alt annet av programmer: Spekifikasjoner: Intel Core 2 E8400 Radeon 4870 Maxmimus 2 Formula 4 GB RAM 500 GB HDD(hvis det har noe og si) Windows 7 Professional Sony Vegas 9.0b Håper dette var nok info og en STOR TAKK til den som hjelper meg : ) Hva skal du med ukomprimert AVI? Du har vel ikke noen opptak som har større oppløsning enn DV-AVI? Syns allikevel det er rart ad det ikke skal gå an på maskinen din. Du skulle ha mer enn nok ram. Lenke til kommentar
ItsVebs Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Det er et CS:S klipp og for å få den i h264 må jeg rendre det i uncompressed : D Men du vet ikke noe? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er et CS:S klipp og for å få den i h264 må jeg rendre det i uncompressed : D Men du vet ikke noe? Options - preferance - video - preview RAM=124 (om 0 blir preview vindu svart) Lenke til kommentar
ItsVebs Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Funker ikke, ingen som har noe? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Funker ikke, ingen som har noe? Funker ikke??? Å redusere RAM til preview?? Lenke til kommentar
ItsVebs Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Reduserte den til 0 og threds greia til 1 men nei ikke noe luck: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå