Gjest Guest_Neo_* Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei Jeg har nettopp gått igjennom "strikking" altså for mindre indre hemorider. Leste som sagt litt før jeg gjennomgikk dette, der blant annet flere skrev om at de ikke merket noe som helst når de strikkene ble satt på. Det jeg opplevde var at jeg hadde "helvetes" ubehag de 3 første dagene. Det føltes som om jeg måtte på do heletiden, ikke fikk jeg sove på de første nettene da det var utrolig ubehagelig, fikk liksom aldri slappet av. Jeg ringte legen for å forhøre meg om striken hadde blitt satt på riktig da jeg begynte å merke at det strålte mot penis og pung og de ble ganske numne. Legen sa at dette skulle vare i ca en dag men bli bedre etter dette. Men hos meg varte dette opptil en uke. Det dabbet klart av etterhvert. Etter at ubehaget etter "strikkingen" hadde gitt seg begynte en sviende smerte som "lammet" nesten helt i rumpa og nedover benet å tre frem. Hvergang jeg hadde vært på do begynte dette. Det begynte med litt sviing de første dagene som varte i noen minutter og det ga seg, men etterhvert begynte dette å vare i 1time til maks 6timer etter at jeg hadde vært på do. Dette var faktisk noe av det verste smerten jeg har følt i mitt liv. Ringte igjen legen etter 2 uker da det var på sitt verste og ba om å få komme inn til en kjappere kontroll. De tok meg inn og det viste seg at jeg hadde analfissur(rift i endetarmen). De ga meg en salve og etter 3-4 dagers bruk har jeg blitt mye bedre. Merker at det blør, men mer og mer sjeldent. Poenget med å skrive dette var at jeg aldri fant noen steder hvordan folk hadde opplevd smerten etter "strikking" eller hemoride operasjon.Alle skrev bare "... fikk strikkene og aldri vært mer glad for at jeg ble kvitt henoride problemet". Ellers så skrev noen at "de følte ingenting". Men jeg slet med smerter og ettervirkninger i ca 3 uker før nå i det 5te uke har ting begynt å bli slik de var før jeg hadde hemorider. Og ja GANSKE glad for å bli kvitt det hemoride helvete. Håper bare dette var litt mer info til de som sliter med dette eller tenker seg om to ganger før de skal utføre "strikking". KLart det kan hende at noen ikek merker noe, men her har dere min sak av siden også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå