Xp3ri3nZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei eg trenger litt hjelp til å finne noen spill til moren min. Kan si litt hvilke spill hun liker som eg har klart å funnet til nå. Peggle Deluxe Zombie Vs Plants Så nå trenger hun noen nye noen som har noen tips? Det må ikke ver noen spill som er får vanskelige eller avanserte. Å ikke skyte spill men mer arcade som peggle og zombie Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er ingen arcade, men jeg anbefaler The Sims serien, veldig fint spill med mye rart og gjøre og passer nesten alle, veldig enkelt og forstå og morro. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Bejeweled og Tetris Lenke til kommentar
celidog Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Sonic er alltid gøy. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Farmville eller town, eller hva det nå heter på Facebook. Masse mødre som spiller det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 puyo puyo du finner sikkert en gratisversjon N -Way of the ninja gratis Braid på steam world of goo på steam Pingus ( Lemmings ) gratis Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Skal prøve dei siste du postet der tetris og bewjewled er hun ikke så glad i det blir får ensomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå