DJViking Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "Star Trek Voyager Sesong 7" i den gamle utgaven(rød plastboks)? Jeg har sett på flere nettbutikker og finner ikke denne på noen av dem. Siden jeg allerede har de 6 andre sesongene i samme innpakning, er jeg villig til å betale overpris for å få tak i denne siste sesongen i samme innpakning. Jeg ser på Amazon UK at en bruker der selger denne boksen brukt for omtrent 80 pund, men jeg vil da ikke få med norske tekster. Hvis jeg ikke får tak i denne boksen i norsk sone 2 ser jeg meg nødt til å handle denne UK sone 2 boksen. Noen som kan hjelpe meg med å finne en norsk sone 2 av Star Trek Voyager Sesong 7? Fant dette produktet på MegaStore.no som selger UK Sone 2 utgaven. Det står likevell at det er norsk undertekster så jeg kaster meg på den. Edit: MegaStore kunne ikke levere da leverandøeren av produktet var utsolgt og denne utgaven er ikke lenger i produksjon. Nå ser jeg med nødt til å måtte ta til takke for enhver sone 2 utgave av denne, hvis det finnes noen som selger den, brukt eller ny. Endret 3. oktober 2009 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå