Gå til innhold

Problem med å brenne dual layer dvd.

Vico

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har byrja å få noko problem med å brenne dual layer dvder i Ubuntu. Har brukt growisofs tidligere, og det har fungert heilt greit. No får eg plutseleg feilmelding.

growisofs -use-the-force-luke=dao -use-the-force-luke=break:1913760 -dvd-compat -speed=2 -Z /dev/scd0=sw-test.iso

Executing 'builtin_dd if=sw-test.iso of=/dev/scd0 obs=32k seek=0'

/dev/scd0: splitting layers at 1913760 blocks

:-[ SEND DVD+R DOUBLE LAYER RECORDING INFORMATION failed with SK=3h/PROGRAM MEMORY AREA UPDATE FAILURE]: Input/output error

Nokon som har noko ide om kva problemt er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg forsøkte på nytt å brenne i dag, og fekk då ei annan feilmelding enn sist:

growisofs -use-the-force-luke=dao -use-the-force-luke=break:1913760 -dvd-compat -speed=2 -Z /dev/scd0=test.iso

Executing 'builtin_dd if=test.iso of=/dev/scd0 obs=32k seek=0'

/dev/scd0: splitting layers at 1913760 blocks

:-[ SEND DVD+R DOUBLE LAYER RECORDING INFORMATION failed with SK=3h/POWER CALIBRATION AREA ERROR]: Input/output error

Har også funne ut at vist eg kjører kommandoen ein gang til, så begyner den å brenne, men stopper då etter ei stund. Eg brukte tidligere clonecd i windows til å brenne slike dvder, men eg fekk etter eit stund feilmelding mitt i brenninga. Gikk så over til å brenne i linux, noko som fungerte greit ei stund, til eg no då får desse feilmeldingene. Kan det kanskje vera eit hardware problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...