Vico Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei. Eg har byrja å få noko problem med å brenne dual layer dvder i Ubuntu. Har brukt growisofs tidligere, og det har fungert heilt greit. No får eg plutseleg feilmelding. growisofs -use-the-force-luke=dao -use-the-force-luke=break:1913760 -dvd-compat -speed=2 -Z /dev/scd0=sw-test.isoExecuting 'builtin_dd if=sw-test.iso of=/dev/scd0 obs=32k seek=0' /dev/scd0: splitting layers at 1913760 blocks :-[ SEND DVD+R DOUBLE LAYER RECORDING INFORMATION failed with SK=3h/PROGRAM MEMORY AREA UPDATE FAILURE]: Input/output error Nokon som har noko ide om kva problemt er? Lenke til kommentar
Vico Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Eg forsøkte på nytt å brenne i dag, og fekk då ei annan feilmelding enn sist: growisofs -use-the-force-luke=dao -use-the-force-luke=break:1913760 -dvd-compat -speed=2 -Z /dev/scd0=test.isoExecuting 'builtin_dd if=test.iso of=/dev/scd0 obs=32k seek=0' /dev/scd0: splitting layers at 1913760 blocks :-[ SEND DVD+R DOUBLE LAYER RECORDING INFORMATION failed with SK=3h/POWER CALIBRATION AREA ERROR]: Input/output error Har også funne ut at vist eg kjører kommandoen ein gang til, så begyner den å brenne, men stopper då etter ei stund. Eg brukte tidligere clonecd i windows til å brenne slike dvder, men eg fekk etter eit stund feilmelding mitt i brenninga. Gikk så over til å brenne i linux, noko som fungerte greit ei stund, til eg no då får desse feilmeldingene. Kan det kanskje vera eit hardware problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå