Zitrix Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei som sikker noen av oss har fått med seg har ngt.no endret på produktene sine. Flere en meg som synes dette var "jævlig" uoversiktelig? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jøss, dyrere priser og ett udugelig tilbud! Hva skjer med NG? Jeg som alltid har vært fast kunde, vel 2 mnd til kontrakten min er ute. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har også sett dette. De reklamerer masse på diverse nettsider. Synes det er veldig uoversiktlig. Tips: Bestill gjennom elkjop.no, så får du bedre priser. De samarbeider med NGT. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 For folk flest så tror jeg at valget blir enklere, savner dog en mellomting mellom et enkelt valg og noe for de mer avanserte. VDSL2 prisene ser det forøvrig har gått ned i pris, ellers er det i grunn ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå