Gjest ArildK Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Heisann godtfolk Har drevet på med ei jente i noen måneder nå, eller, vi drev på mer tidligere men det ble slutt siden det gikk for sakte mellom oss.. Men uansett, nå har det begynt å ta seg opp igjen, slik jeg husker det tidligere så ble det ikke så lett for meg heller når hun var beskjeden, fikk liksom følelsen av at jeg gjorde noe feil.. Men jeg har ikke lyst til å miste henne igjen, og ønsker noen tips til hvordan man kan "kurrere" slike jenter har prøvd å være litt flørtete og sånn og hun prøver litt tilbake, men rødmer som bare det. Med venninnene og slik er det noe helt annet, der er hun mer eller mindre dronninga.. men når det er oss to.. det er noe helt annet Hun er 16 og jeg er 17. Arild. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Be henne med ut på film eller ut på noe å spise. Prøv å gjøre det litt åpenbart at du liker henne. Om kjemien stemmer da får du igrunn ta resten på sparket, ved mindre noen andre har noen gode ideer. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Muligens er hun veldig uskyldig, eller kanskje engstelig overfor gutter? Kanskje du kan nevne for en av venninnene at du synes hun virker engstelig overfor gutter? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Be henne med ut på film eller ut på noe å spise. Prøv å gjøre det litt åpenbart at du liker henne. Om kjemien stemmer da får du igrunn ta resten på sparket, ved mindre noen andre har noen gode ideer. Ja det er en god ide, tror nok hun vet godt at jeg liker henne da, men må liksom bare komme i gang om du skjønner Muligens er hun veldig uskyldig, eller kanskje engstelig overfor gutter?Kanskje du kan nevne for en av venninnene at du synes hun virker engstelig overfor gutter? Ja tror det er begge deler, hun har jo noen guttevenner da, og hun er egentlig ikke noe særlig engstelig overfor dem slik jeg har forstått det.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg var akkurat sånn før, men det ordna seg mye etter at jeg begynte å henge med en veldig pågående gutt som tok mye initiativ til å snakke og ikke minst fysisk kontakt. Nå sier jeg ikke at det er oppskriften på suksess for alle, men noen trenger bare hjelp til å komme ut av skallet. Man vil, man vil, men får det ikke til :b Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du må få henne til å føle seg trygg på deg, hun er nokk trykk på seg selv når hennes venninner er rundt henne. Derfor kanskje hun har litt mer "mot". Men så fortest dere to er alene blir hun usikker og trekker seg tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja det kan virke slik, men forstår ikke hvordan jeg kan få henne til å føle seg tryggere, de gangene vi har vært sammen så har jeg jo vært normal. Syns det det skulle vært litt rart at hun føler seg utrygg på meg etter alle gangene vi har vært sammen.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun er jo enda ganske ung og trolig usikker på seg selv og hva som forventes av henne. Er derfor forsiktig og prøver seg fram. Gi henne tid, hun kommer nok til å legge seg på rygg snart! (Spøk..) Men som sagt, det kommer Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det første jeg tenker er at du lider av det kjente Nice-guy-syndromet. Det går rett og slett for tregt fremover fordi du er livredd for å tråkke over noen av hennes grenser når det kommer til flørting, kroppskontakt, etc. Det du må gjøre er å legge dette bak deg, og vise enda mer intitativ. Hun vil ikke plutselig åpne seg av seg selv, så dette må du dra fremover. Så her er det bare å prøve seg. Hun kommer til å si ifra hvis du nærmer deg noen av grensene hennes, men det eneste som gjør deg til drittsekken da er hvis du ignorerer det og fortsetter forbi grensene hennes. Er du redd for dette at dette "avslaget" skal komme, så kan jeg forsikre deg om at så lenge du respekterer det hun evt kommer til å si, så gjør du ikke noe annet enn å stige i verdi i hennes øyne. Ikke vær redd for å prøve deg frem og vise godt med initiativ og interesse, så får du nok resultater. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja du sier noe der men lurer på å bare snakke med henne en gang og så si hvor mye jeg angrer på at jeg ikke viste skikkelig hva jeg følte for henne sist gang, og spørre om vi skal prøve igjen Klining var intet problem i fylla... men dagen derpå ble det litt rødming ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå