GNUfan Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg fikk nå nylig muligheten til å komme meg på IRC. Jeg har nå lyst til å få laga en kanal der vi som holder til her kan småsnakke litt om andre ting en bare Linux. Sorry viss det allerede fins en, men da har jeg vel mulighet til å få navnet på den! Vi kan f.eks ha #hw.no/linux Moderatorer: Jeg vet det var litt off-topic det jeg skreiv nå, men det er de som holder til her jeg vil nå! Er dere med? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg er med på #hw.no/linux på undernet Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Greit for meg, så lenge vi blir enige om det... MarcelSB Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Ser ut til at det er mer stemning for efnet i stedet, så da blir det offisielt: #hw.no/linux på EFnet Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg ville stemt for undernet. men det er vel mere en vane sak om hvem nettverk du henger på... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg stemmer linuxhelp.no @ EFnet Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 God ide aa ha en irc kanal. Opprett en egen kanal og ikke bruk linuxhelp.no da denne er stappa full av snoerrunger som spoer idiotiske spoersmaal hele tiden. Ikke missforstaa, det er greit aa spoerre spoersmaal saa lenge det virkelig er ett spoersmaal verdt aa spoerre om. Trenger hjelp : 1: Google 2: Google/linux 3: Google/groups 4: GOTO 1 Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Den IRC-kanalen er vel for at vi kan diskutere saker og ting med hverandre, diskutere forumrelaterte problemer og bli bedre kjent, ikke en hjelpekanal... Trenger du hjelp går du til #linuxhelp.no eler forumet.. MarcelSB Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Den IRC-kanalen er vel for at vi kan diskutere saker og ting med hverandre, diskutere forumrelaterte problemer og bli bedre kjent, ikke en hjelpekanal... Trenger du hjelp går du til #linuxhelp.no eler forumet.. MarcelSB Det var det jeg tenkte når jeg skreiv det innlegget... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Har jo blitt en trivelig kanal dette her. Du må drive lobbyvirksomhet effektivt der MrcelSB, du var l i t t for sen i dag Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Da har jeg rotet meg bort til efnet jeg og da Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har jo blitt en trivelig kanal dette her. Du må drive lobbyvirksomhet effektivt der MrcelSB, du var l i t t for sen i dag Jeg prøvde i alle fall MarcelSB Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Skader ikke å prøve nei. SuSE skal testes etterpå. Uansett, for å skrive noe relevant til topic, så burde kanskje kanalen ha et bedre botnet? Bare en tanke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå