banansplitt™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 2 spillere som ikke spilte og en av dem var kapteinen. Hvorfor i all verden er det ikke sånn at kapteinsbindet blir gitt til en av de som da spilte, slik som i FPL? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 26p, og kapteinen fikk -2. Skulle aldri ha gjort så mange bytter før runden... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Når alle andre skuffer, så slår Latias kraftig tilbake. 72 poeng, og tabelltopp. Sånt skjer når man leker med eksperten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Når alle andre skuffer, så slår Latias kraftig tilbake. 72 poeng, og tabelltopp. Sånt skjer når man leker med eksperten. Hahahah. Om du er ekspert, så er også min oldemor på 90 år det. Endret 5. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hah. Jeg har ikke engang endret laget mitt siden første runde og ligger kun 5 poeng bak deg, Latias. Litt av en ekspert du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg brukt ca. 30 poeng på bytter, så hadde vært et hav foran deg uten byttene. Du får fikse på laget ditt da. Ronaldo som kaptein når han er ute med skade er ikke verdens smarteste ting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor kommer du alltid med unnskyldninger Latias? Du er ikke ekspert, deal with it. Ikke ta dette som personangrep forøvrig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg leder, jeg trenger ikke å komme med unnskyldninger. Er jo Points som sier han ikke har bytta siden første runde, osv. Handler btw om å ta ting med en klype salt. Jeg sier at jeg er ekspert bare fordi jeg leder, og vil erte folk bak meg på lista. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor kommer du alltid med unnskyldninger Latias? Du er ikke ekspert, deal with it.Ikke ta dette som personangrep forøvrig. Wow. Tar du det virkelig så seriøst? Det er litt synd.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hvorfor kommer du alltid med unnskyldninger Latias? Du er ikke ekspert, deal with it.Ikke ta dette som personangrep forøvrig. Wow. Tar du det virkelig så seriøst? Det er litt synd.. Wow! Det var mere ment som en spøk. Endret 5. november 2009 av Raste Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor kommer du alltid med unnskyldninger Latias? Du er ikke ekspert, deal with it.Ikke ta dette som personangrep forøvrig. Wow. Tar du det virkelig så seriøst? Det er litt synd.. Wow! Det var mere ment som en spøk. Den spøken var i såfall godt gjemt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den var godt gjemt. Tror raste har hørt det før, under litt andre omstendigheter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Helton Dainelli - Squillaci - Ciani Valencia - Misimovic - Arshavin - Fabregas © - Ronaldo Domínguez - Fabiano Davidovitch - Pique - Owen - A. Charalambous Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Gjort veldig mange bytter nå, gått elendig til nå så måtte noe drastisk til, gratis bytter nå så, gogog Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nå har jeg brukt ca. 30 poeng på bytter, så hadde vært et hav foran deg uten byttene. Måtte bare kommentere den. Tenk på alt du har tjent på byttene da, det er jo du som har valgt å gjøre det, samt at de du har satt inn sannsynligvis har fått mer poeng enn de du satt ut. Hvis ikke det er du i alle fall ikke noe ekspert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå