Ketil9 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Min nye Acer Aspire 5935g laptop har en 500gb hard disk. Jeg partitonerte den til 1 285gb partition and 1 168gb partition. Det virka fint til jeg restarta PCn, etter det ble den nye partitionen "stjålet" og gjort om til en EISA partition, dette betyr at jeg nettop mistet 168gb med lagringsplass !!! Jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre om det jeg har gjort og få en 500gb harddisk igjen. HJELP!!! (Har reformatert, men som det ante meg gikk det ikke an å formatere å partionere via Acer eRecovery sånn som det vanligvis gjør når man installer Vista) Lenke til kommentar
KaaaKeee Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Last ned Gparted. Brenn det på en cd og start pc'n med cd'n i. se om du får opp partisjonene dine der Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Linux-verktøyet Gparted er helt supert til å fikse vrange Windowsmaskiner. Husk at du strengt tatt ikke trener en EISA-partisjon hvis du ikke vil. Vurder om du har behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå