YaegeR Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei, blant virrvarret av forskjellige trafikkskoler der ute er jeg ganske lost, og trenger både råd til å velge en skole som ikke er blant de dyreste, og som har gode trafikklærere. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Brukte Buran trafikkskole da jeg tok førerkortet. Prisen var vel 450kr da jeg var der for 4 år siden, men kan godt ha blitt lagt på nå. Buran traffikkskole Det er ikke den dyreste og opplæringen virket grei for min del. Trengte bare et forsøk på oppkjøringen, men det er vel individuelt. Skolene som ligger i sentrum kan vel tenkes å være noe dyrere av husleiemessige grunner, vil jeg tro. Endret 12. september 2009 av Ingeniør Lenke til kommentar
jove81 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan anbefale wright trafikkskole! Super skole, brukt den selv, dyktige lærere, og greie priser! www.wright.no tlf 72 90 00 55 har avdelinger på Tiller, i byen og i Orkanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå