Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[HJELP] Skjermkort trøbbel

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har en LG r710 Laptop med et ATI Mobility Radeon HD 3650 skjermkort.

Jeg hadde noe trøbbel med den for en stund siden så jeg brukte en cd som fulgte med pcn og resetan helt , etter det har jeg fortsatt noe trøbbel.

Først , når jeg kom til "Velkommen" stedet , fikk jeg blå skjerm. Men det fiksa seg selv etter å ha prøvd å skru på pcn et par ganger.

Men nå så er det bare et annet kort som starter , det heter : Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family, og mit ati radeon kort er helt borte i enhetsbehandling.

Nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre , så håpet på noe hjelp her.

Var det noe som ikke var klart i teksten over , så bare si ifra.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og velkommen i forumet! :)

Har du garanti på den? Mulig skjermkortet har tatt kvelden - men først ville jeg prøvd nye drivere http://nordic.lge.com/no/support/download_soft.jsp

Hvis ingen bedring, da blir det vel å kontakte LG Norway.

NB! sjekk hva de tar pr. tellerskritt hvis du bruker telefon... Enkelte produsenter har skyhøy minuttpris på sin support, men vet ikke om det gjelder LG.

Lenke til kommentar
Kjører Windows Vista Home Premium SP 1.

Bluescreen kommer når jeg prøver å gå inn på fullscreen programmer som f.eks World of Warcraft.

Og den første rekka etter STOP er 0x0000007E

Hvis du i tillegg får: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED så er feilen fikset i SP2.

Lenke til kommentar
Kjører Windows Vista Home Premium SP 1.

Bluescreen kommer når jeg prøver å gå inn på fullscreen programmer som f.eks World of Warcraft.

Og den første rekka etter STOP er 0x0000007E

Løsningen kan være så enkel som å kjøre windows update og laste SP2 - er det noen spesiell grunn til hvorfor du ikke gjør det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...