idukjent Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hei noen som kan hjelpe meg og finne de rette driverne til datamaskinen min? trenger blant annet skjerm kort lyd kort og nettverks kort snarest.7 hp pavilio 9700 dv9812eo Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er trøtt så jeg har ikke skjekket skikkelig, men her er i alle fall noen liker til HP sinde sider. (funnet etter google søk på "HP drivers") Engelsk Norsk Du kan jo ta en titt Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 hp har ikke lagt ut drivene til xp... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Har du søkt/lett etter drivere via HP sine sider og/eller google? Edit: Kom maskinen med XP eller Vista orginalt? Men kan sikkert finne det andre steder vist du legger ut info på de komponentene du vil ha driver til. Endret 12. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 ok. jeg trenger driverne til tråløse nettverkskortet netverkskort, skjerm kort og lyd kort... oprinelig med vista Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vist den oprinnelig kom med vista er det sansynlig at du ikke vil kunne finne driver via HP sine sider. Vet du hva komponentene heter? Du sparer meg for mye leting(googling) vist du kan finne ut av det. Om ikke skal jeg selvsagt prøve å hjelpe uansett En grei måe å finne ut navnet på en komponent er ved å google "serie nr". Dette er som oftest merket på en klistrelapp på komponenten. (veldig greit vist du finner en løs komponent slengende). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå