Bardot Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Er FRP det eneste partiet som ønsker å øke 200-kr grensen til 1000NOK? Gud hvor den 200kr grensa har irritert meg. Med FRP vil jeg endelig kunne kjøpe bl.a. spill opp til 1000NOK tollfritt fra utlandet. Jeg har stemt FRP. Endret 12. september 2009 av datating Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) 200 kr grensa er ivertfall grovt utdatert, man får jo knapt kjøpt noe mer verdifullt enn en 1/3 spill før tollvesenet legger til kraftige straffe gebyrer. Endret 12. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dei raudgrøne ville i alle fall heve grensa før veit eg, men kva standpunkt dei har i dag veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Bardot Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Dei raudgrøne ville i alle fall heve grensa før veit eg, men kva standpunkt dei har i dag veit eg ikkje. De har gått bort ifra det. Bare nok et løftebrudd. Ingen respekt for oss spillere. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja, det er en skam at grensa er så lav! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hva har politikk i Sony-forumet å gjøre? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Høyre er også for dette hvis jeg husker rett. Denne grensen må helt klart opp! Dagens grense på nitriste 200,- NOK er en nedtur. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Man kan vel også legge til at blant annet SV var for dette før forrige valg - du ser hvor det har ført oss. Ellers kan det nevnes at ofte lønner diverse kjøp seg til og med etter at gebyrer og avgifter er lagt til. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noe feil plass å poste dette. Har bare to ting å si: 1. Ja jeg ønsker at 200 kr grensen blir hevet. 2. Jeg gir ikke fra min stemme på bakgrunn av en liten fillesak som dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ein sak som drar stemmer, men aldri blir gjennomført. Det er store summar det er snakk om her dersom me kan handle frå utlandet opp til 1000,- utan å betale moms. Om FRP kjem i regjering vil det ikkje være aleine, då vil dei argumentere med at det må bli eit kompromiss og heile greia går i dass. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er slått sammen 3 tråder som hadde akkurat samme innhold, bare rettet mot spill, film og godis. Tråden flyttes også til et litt mer passende forum. Dette innlegget skal ikke kommenteres; reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 For meg så synes jeg selvfølgelig grensen burde blitt hevet, men hva skjer med nettbutikkene i Norge da? Hvem handler ikke ting fra utlandet til nesten halve prisen? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er vel for de som ikke har hørt om utenlandske butikker før. Mange jeg kjenner aner ikke hva jeg prater om. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Trur du den største kungegruppen er fra 10-14 år på nettet? Folk kommer til å høre mer om utenlandske nettbutikker om denne grensen går opp. Ta for eks VG, dem hadde en artikkel med mange forskjellige britiske nettbutikker da £ lå under 10,- i fjor. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Høyre er også for dette hvis jeg husker rett. Denne grensen må helt klart opp! Dagens grense på nitriste 200,- NOK er en nedtur. Nie, Høgre og KRF er dei som er klarast imot. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Og stemme FrP av en såpass liten fillesak er latterlig. Blir ikke mange kronene i løpet av ett år å betale i moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå