§enc3r Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hvor mye kan jeg forvente av å overklokke en intel pentium 2.66gh? noen som har noe erfaring? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Kan varier en god del,men vil tro du får den opp mellom 3,0 og 3,2. Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 men hva skal jeg sette på vcore, agp/pci og ddr og slikt? hakke så peiling på det jeg? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vcore rører du ikke med en gang, dette gjelder agp/pci også.. ddr setter du på 1:1. Så stiller du på fsb med ca 5mhz mellomrom.. blir pc'en ustabil kan du prøve å sette opp vcore litt(ikke over 1.7!!) når du har funnet en hastighet cpu'en er stabil på kan du stille på ddr hastigheten. MEN husk å ha GOD kjøling.. skal du over 3Ghz nytter det ikke mye med boxed vifte.. da må du helst ha kabinettet fullt med kabinett vifter og god cpu kjøler.. hold øye med tempen også, til dette kan du bruke speedfan bare søk etter det på www.downloads.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå