p0pc0rn Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har to skjermer og en maskin. Jeg tror jeg har hørt rykter om at man ikke trenger både VGA og DVI (tror det er det den kabelen heter) i en og samme skjerm? Så om det er tilfelle kan jeg da ta VGA til den ene skjermen og DVI til den andre skjermen? Får jeg bilde på begge da? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ja, (hvis skjermkortet tillater det) som er ganske vanlig. ellers så ser ikke jeg poenget med 2 utganger på samme skjermkort nå er det forskjelige måter å dele skjermbildet mellom 2 skjerme . disse mulightene finner du ut av i kontrollpanelt til skjermkortet mange skjermkort har også en s-video utgang. ofte kan man bare velge å bruke 2 av utgangene samtidig. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 ja, (hvis skjermkortet tillater det) som er ganske vanlig.ellers så ser ikke jeg poenget med 2 utganger på samme skjermkort nå er det forskjelige måter å dele skjermbildet mellom 2 skjerme . disse mulightene finner du ut av i kontrollpanelt til skjermkortet mange skjermkort har også en s-video utgang. ofte kan man bare velge å bruke 2 av utgangene samtidig. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå