WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jepp, det ville vært typisk norsk å stemme på bakgrunn av ølsalgets stengetider... Fordi man ikke vil ha folk som bedriver formynderi til å bestemme over seg. Ganske viktig spør du meg. Det provoserer meg noe så inn i helvette at ølet dekkes over før butikken stenger til tross for at jeg kjøper lite øl. Jævla forpulte politikere. Det er som om de tror at folk drikker seg sanseløse og ligger strødd i gatene i mørketida om ølsalget skulle vart noen timer lengre. Christ. Endret 16. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Allikevel tror jeg det er viktig å finne reguleringer som balanserer mellom KrF-puritanisme og nordmenn-i-syden fenomenet. Akkurat nå er det litt for mye puritanisme for min smak, men det er også en kjennsgjerning at billig og tilgjengelig sprit ikke akkurat er verdens viktigste politiske sak. Langt i fra faktisk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gjett hvorfor nordmenn-i-syden fenomenet eksisterer? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fordi der er det ikke noe formynderi som bestemmer over deg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Folk fra andre land er mer behersket i syden, og det er nok fordi de ikke har blitt holdt så hardt i skjorta hjemme. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Folk fra andre land er mer behersket i syden, og det er nok fordi de ikke har blitt holdt så hardt i skjorta hjemme. Har du sett feks. hvordan Briter oppfører seg i syden? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Uhm nei, men det kan vel neppe overgå nordmenn? Lenke til kommentar
farke Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Her står det dårlig til med frihetsånden, ser jeg. SELVFØLGELIG må da hvilken som helst butikk få lov til å selge øl på valgdagen. Og alle andre slags varer, til alle andre tider, på alle andre dager, for den saks skyld. Hva i alle dager har folk med å legge seg oppi hva jeg måtte handle hos min lokale kjøbmand, eller hvilke tider på døgnet, og når i året jeg måtte finne på å gjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå