Geggse Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Mod må bare flytte denne hvis den er i feil kategori. Husk alle sammen at Vinmonopolet er stengt på mandag 14. september, pluss det er IKKE ølsalg heller på mandag. Så skal dere ha øl til mandagen, MÅ dere kjøpe det i løpet av lørdagen. Godt valg alle sammen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 heia høyre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Haha, seriøst? Stilig da. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 [ironi]Å nei, får man ikke kjøpt øl på en MANDAG. Megakrise.[/ironi] Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 [ironi]Å nei, får man ikke kjøpt øl på en MANDAG. Megakrise.[/ironi] For mange er det faktisk krise skal jeg si deg. Du aner ikke hvor desperate folk er av og til når de skal ha øl. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 [ironi]Å nei, får man ikke kjøpt øl på en MANDAG. Megakrise.[/ironi] For mange er det faktisk krise skal jeg si deg. Du aner ikke hvor desperate folk er av og til når de skal ha øl. Man skal vel kunne klare å holde seg en dag vel? Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 [ironi]Å nei, får man ikke kjøpt øl på en MANDAG. Megakrise.[/ironi] For mange er det faktisk krise skal jeg si deg. Du aner ikke hvor desperate folk er av og til når de skal ha øl. Man skal vel kunne klare å holde seg en dag vel? Nei. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lol? Er det faktisk stengt? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Lol? Er det faktisk stengt? JA, faktisk. Siden det er valgdag er ølsalget stengt. Er mange som hver gang driter seg ut på det og glemmer seg av. Så komme de til kassen og får ikke øl. Har hatt mange av de. Og så prøver de med "jeg visste det ikke, kan jeg ikke få kjøpe for det" osv. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Idioti! hvorfor skal man ikke få lov til feire at vi får ny regjering? eventuelt slukke sorgen i alkohol hvis ikke ditt parti vant? Lenke til kommentar
pimpim Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Idioti! hvorfor skal man ikke få lov til feire at vi får ny regjering? eventuelt slukke sorgen i alkohol hvis ikke ditt parti vant? Det kan du - med alkohol og hva du enn måtte ønske; På tirsdag, når valgresultatet er klart. At ølutsalgene og vinmonompolene er stengt på valgdagen er jo bare fint. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 er sikkert fra gammelt av gvor de sikkert drakk seg sanseløse før de gikk og valgte. så kan være de la inn forbud på grunn av en del merkelige reultater på valgdagen Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dette er sosialistene som har ordna! De vet at alle som har tatt seg en øl før de stemmer vil stemme FrP med engang! De kontrollerer alt vi gjør! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Dette er sosialistene som har ordna! De vet at alle som har tatt seg en øl før de stemmer vil stemme FrP med engang! De kontrollerer alt vi gjør! Jepp, enig. Når folk slapper litt av tenker de klarere og inndoktrineringen slipper taket. Derfor er det forbudt med øl! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 er sikkert fra gammelt av gvor de sikkert drakk seg sanseløse før de gikk og valgte. så kan være de la inn forbud på grunn av en del merkelige reultater på valgdagen På starten av 1800 tallet fløt alkoholen som bare det, men da hadde ikke noen stemmerett heller da .............. Det var faktisk da avholdsbevegelsen ble født. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg må drikke meg dritings for å kunne takle å høre på all den sutringa deres om sosialisme, jeg tror ikke dere vet hva sosialismen har gjort med Norge en gang. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Dette gjelder bare Vinmonopol og dagligvarebutikker da. Utesteder, restauranter etc. har sjenking. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 jeg tror ikke dere vet hva sosialismen har gjort med Norge en gang. tell me. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Dette tjener bare de store partiene på, de vil ikke la de små partiene slippe til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 jeg tror ikke dere vet hva sosialismen har gjort med Norge en gang. tell me. http://www.aftenposten.no/english/local/article828724.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå