Kian Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hallo godtfolk! Jeg har altså et finurlig problem med lyden på min nye ASUS G51 (notebook) med Winodws 7 RC 1. Ca hvert 20 sekund er det en liten skurring/lag i lyden (hovedsaklig WIMP og Spority (ikke dårlig linje)). jeg har installert alle de nyeste driverene til både lyd,- og skjermkort. Har noen en anelse om hva som kan være feil? Dette har irritert meg noe grenseløst i det siste, og jeg klarer altså IKKE å finne ut hva som er feil. All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har du forsøkt å "rulle driver" tilbake? Lenke til kommentar
Kian Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Har du forsøkt å "rulle driver" tilbake? Ja, og det hjalp ikke dessverre.. Takk for tips, forresten Noen andre som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Er ikke sikkert dette har noe med saken og gjøre, men kom på noe lignende. http://www.dinside.no/821117/hakker-youtube-i-firefox Endret 12. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har denne Asus G51 kommet til Norge enda? bare lurer=) Lenke til kommentar
Kian Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Jeg bor i USA og kjøpte den her Noen som har flere tips? forresten takk for alle tips hittil. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Avinstallér driver helt og legg til på ny? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen muligheter for å boote opp med en linux live cd? Sånn sett burde det jo la seg gjøre å teste om det er hardware eller rett og slett software. Sjekk også innstillingene for lyd under høytalere og at den er satt riktig der , dvs under avansert 16 biters , 24 biters etc. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Kian Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Takk skal du ha moderator, var ikke kalr over dette. Jeg har tuklet med innstillinger og alt. Det virker ikke som at det hakker i noe spill, bare mens jeg hører på musikk og ser film. Merkelige greier?? Har avinstallert og installert driver. Hva gjelder boot cd med linux har jegi kke testet dette. Flere forslag? Lenke til kommentar
Kian Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Har innstallert alt av drivere osv, men det løser seg altså ikke. Noen som har flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå