Bruker-158599 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) ... Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Drømmetyding er mest sannsynlig tøys og tull. Drømmer har nok ikke mer mening enn du selv tillegger dem. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Drømmer baserer seg på dagens hendelser. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) vet ikke. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Siden du ser den personen ofte så kan det være at den personen er sterkt innprintet i gorhold til andre og at det er den første du kommer på i drømmene dine. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) ja. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Geremino Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvis du skal ha oss til å tyde drømmer, så må du forklare hva drømmen går ut på. Send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er mulig. I drømmene så står jeg alltid nærme å snakker med personen, veldig nærme. Egentlig så det kunne kalles ubehagelig, men det er ikke det. Det er bare ikke den vanlige avstanden 2 personer har når de snakker sammen. Du er forelsket. Lenke til kommentar
Rescon Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er alltid forskjellige drømmer, men det er samme person i drømmen. Handlingen har alltid noe med den personen å gjøre. Husker ikke så mye fra drømmene, men vi prater og får øyekontakt. Heisann. Det er nok veldig enkelt å legge en sterk paralell til forelskelse i det du skriver, men jeg tror at drømmene dine handler rett og slett om deg selv i forhold til deg selv. Har du noe vagt minne om hvordan personen ser ut? Og hvilke følelser er det forbundet til personen? Kanskje hvis du finner dette, så finner du mer deg selv? Jeg tror personlig at drømmer er ditt indre menneske som bearbeider inntrykk en har fått av omgivelsene i våken tilstand, for så å tolke dette og få et klarere bilde av en selv. Forelskelse handler i første omgang av å ville gi. Dette virker mer ut av å ville ha? Mvh Meg. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Personer. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvis jeg har brukt mye tid på å tenke på noe/noen så dukker det/de konsekvent opp i drømmene mine. Jeg mistenker at dette har noe med hensikten bak drømmer å gjøre, som jeg mener å ha lest et sted er en sortering og rydding av inntrykk. Kjedelig kanskje, men jeg tror ikke selv drømmer har noen annen betydning enn de du klarer å ta ut av det selv, og det er ikke noe noen andre egentlig kan være kvalifisert til å gjøre. Drømmer blir skapt av dine erfaringer, og andre mennesker vil aldri ha disse, og vil derfor aldri kunne si noe korrekt om hva drømmene dine egentlig "betyr" (jeg tror ikke drømmer betyr noen ting) Lenke til kommentar
Geremino Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvis jeg har brukt mye tid på å tenke på noe/noen så dukker det/de konsekvent opp i drømmene mine. Jeg mistenker at dette har noe med hensikten bak drømmer å gjøre, som jeg mener å ha lest et sted er en sortering og rydding av inntrykk. Kjedelig kanskje, men jeg tror ikke selv drømmer har noen annen betydning enn de du klarer å ta ut av det selv, og det er ikke noe noen andre egentlig kan være kvalifisert til å gjøre. Drømmer blir skapt av dine erfaringer, og andre mennesker vil aldri ha disse, og vil derfor aldri kunne si noe korrekt om hva drømmene dine egentlig "betyr" (jeg tror ikke drømmer betyr noen ting) Drømmer kan i stor grad ha meninger, det er bare det at man ikke ser meningen sånn med en gang. Jeg ville tolket denne drømmen som om at du har lyst på en kjæreste/intimitet med det andre kjønn. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det ville ikke jeg, fordi jeg aner ikke hvilken person det er snakk om, og jeg vil heller ikke spekulere i det. Dessuten tror jeg -Smash- ville vært/er klar over det. Endret 14. september 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når du sover så er hjernen fremdeles i like stor bruk som når du er våken. Da lagres alle de nye minnene du tok til deg i løpet av dagen. Det registreres da som drømmer og har i bunn og grunn ingen spesiell mening. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At det er hukommelsesrelatert (la oss kalle det "opprydning i arkivet") er bare en av mange muligheter. Jeg kjenner ikke til en enkelt teori som har fått ekstra stor oppmerksomhet på bekostning av andre. Men fratar du noen REM-søvn så vil hjernen deres senere prøve å "ta det igjen" - noe som synes å antyde at drømmesøvn er godt for noe. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) ... Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Drømmer baserer seg på dagens hendelser. hvordan vil du da forklare at jeg drømte at jeg spiste middag med kongefamilien? :!: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er ikke sån at det er noen som prøver å si deg noe? Et indre menneske i deg selv, som prøver å fortelle deg om noe? Tviler på det, du. Sannheten er hakket mindre eventyraktig, desverre. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå