Gå til innhold

Min jakt på røde jeans fortsetter.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har lett etter røde jeans i tre dager nå. Jeg har vært innom så og si alle klesbutikker i hele Bergen, uten noe resultat. Det nærmeste jeg har kommet er et par lyserøde, og et lilla chinos, en forholdsvis rød cord, og en svart bukse med røde sting.

 

Jeg kan nevne et par butikker jeg har vært innom: Pepper, Denim Gallery, Volt, Urban, Levi's, JC, Fillipa K, Twisted, Scabal, H&M, Cubus, Carlings, Brandstad. En god del flere også, men skal ikke nevne alle.

 

Ihvertfall, nå har jeg lett på Internett, og funnet en bukse som virker perfekt. Levi's Skinny 511. Nå har jeg bare to problem:

Hvor kan jeg kjøpe den?

Er det noen tilsvarende bukser jeg kan prøve, for å finne størrelsen?

 

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Røde chinos på !solid på byporten, veit ikke om det finnes Solid i Bergen.

 

De fikk inn nå nylig. Men husk at det begyner å bli høst nå og røde bukser passer ikke helt inn i høst moten, vent heller til våren eller skaff deg ett par lilla høstbukser:)

Endret av zaler
Lenke til kommentar

En trend er mer lokalt enn mote. At det er populært i hovedstadsområdet å gå med seiljakke er ikke mote, det er en trend. At elevene i 9b på Tøyen ungdomsskole syns WESC er det kuleste i verden er en trend. Røde bukser er en trend.

 

Ser du på kolleksjonene til de mest innflytelsesrike designerne finner du ikke så mange røde bukser eller seiljakker.

 

Men det er ikke lett å definere hva som er trender og hva som er moter, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hva det er, egentlig. Det var en dame bak disken som sa at det var "så i fjor". Og det kan godt være.

 

Bare en ting, klær folk har på seg på catwalks, ser vanligvis GRUSOMT ut.

 

Nå fant jeg en rød-oransje bukse på JC, som jeg kjøpte. Får vel se om jeg finner en knall rød bukse til våren.

Lenke til kommentar
Bare en ting, klær folk har på seg på catwalks, ser vanligvis GRUSOMT ut.

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Lær deg litt om klær før du uttaler deg så skråsikkert.

 

Er HELT enig, det ser drit stygt ut. Men det kommer veldig an på hvilken designer. Men du må huske at de på catwalken alltid overdriver, fordi et moteshow skal være et SHOW. Og på den måten klarer de og vise hva som er moten denne sesongen, nettopp ved å overdrive:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...