JBKnutsen Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Hei! Jeg har lett etter røde jeans i tre dager nå. Jeg har vært innom så og si alle klesbutikker i hele Bergen, uten noe resultat. Det nærmeste jeg har kommet er et par lyserøde, og et lilla chinos, en forholdsvis rød cord, og en svart bukse med røde sting. Jeg kan nevne et par butikker jeg har vært innom: Pepper, Denim Gallery, Volt, Urban, Levi's, JC, Fillipa K, Twisted, Scabal, H&M, Cubus, Carlings, Brandstad. En god del flere også, men skal ikke nevne alle. Ihvertfall, nå har jeg lett på Internett, og funnet en bukse som virker perfekt. Levi's Skinny 511. Nå har jeg bare to problem: Hvor kan jeg kjøpe den? Er det noen tilsvarende bukser jeg kan prøve, for å finne størrelsen? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Levi''s har en webshop så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Du burde sjekke ut NN.07 sine Chinos De er røde! Lenke til kommentar
zaler Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Røde chinos på !solid på byporten, veit ikke om det finnes Solid i Bergen. De fikk inn nå nylig. Men husk at det begyner å bli høst nå og røde bukser passer ikke helt inn i høst moten, vent heller til våren eller skaff deg ett par lilla høstbukser:) Endret 21. september 2009 av zaler Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 røde bukser passer ikke helt inn i høst moten, vent heller til våren eller skaff deg ett par lilla høstbukser:) Nå er jo hverken røde eller lilla bukser det man kan kalle mote, men for all del... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Røde bukser er jo akkurat det som er på moten nå. Chinos i all slags farger er det store her på forumet for tiden blant the fasionistas. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ralph Lauren har det også, så er det en butikk som fører RL så kan de sikkert ta det inn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Røde bukser er jo akkurat det som er på moten nå. Chinos i all slags farger er det store her på forumet for tiden blant the fasionistas. Røde bukser er en trend. Mote er ikke det samme som trend. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 !Solid på Bystasjonen selger røde bukser:) Men de er ikke superslim da. Skulle ha meg et par selv, men de hadde ikke min str... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Røde bukser er jo akkurat det som er på moten nå. Chinos i all slags farger er det store her på forumet for tiden blant the fasionistas. Røde bukser er en trend. Mote er ikke det samme som trend. Trender er "på moten", er det ikke det det heter? Nøyaktig hvordan definerer man hva som er mote og hva som er trend? Hva man selv liker? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 En trend er mer lokalt enn mote. At det er populært i hovedstadsområdet å gå med seiljakke er ikke mote, det er en trend. At elevene i 9b på Tøyen ungdomsskole syns WESC er det kuleste i verden er en trend. Røde bukser er en trend. Ser du på kolleksjonene til de mest innflytelsesrike designerne finner du ikke så mange røde bukser eller seiljakker. Men det er ikke lett å definere hva som er trender og hva som er moter, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 24. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg er usikker på hva det er, egentlig. Det var en dame bak disken som sa at det var "så i fjor". Og det kan godt være. Bare en ting, klær folk har på seg på catwalks, ser vanligvis GRUSOMT ut. Nå fant jeg en rød-oransje bukse på JC, som jeg kjøpte. Får vel se om jeg finner en knall rød bukse til våren. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 NN.07s mørkerøde chinos har gått ut, det var S/S 09-kolleksjonen, nå har de et par som er mer lilla. Om du er keen på å kjøpe over nett kan det hende at Modo.as eller Nelly.com har et par igjen. Størrelsen vet jeg ikke noe om. Har bare sett at de fortsatt selger de. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Det var en dame bak disken som sa at det var "så i fjor". Og det kan godt være. Damer bak disken har ikke alltid peiling. I den ene butikken jeg var stod butikksjefen og skrøyt sykt mye av MoN, tro det eller ei. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Gått ut? Får fortsatt tak i NN.07 sine chinos... De er fra S/S sessongen, så ja - de skal være ute i de aller fleste butikker nå. NN07 sine chinos for A/W er cord chinos. Men det er nok mulig å få tak i de fra S/S også, er hvertfall en butikk i Rogaland jeg vet har dem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Bare en ting, klær folk har på seg på catwalks, ser vanligvis GRUSOMT ut. Det er det dummeste jeg har hørt. Lær deg litt om klær før du uttaler deg så skråsikkert. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Bare en ting, klær folk har på seg på catwalks, ser vanligvis GRUSOMT ut. Det er det dummeste jeg har hørt. Lær deg litt om klær før du uttaler deg så skråsikkert. Er HELT enig, det ser drit stygt ut. Men det kommer veldig an på hvilken designer. Men du må huske at de på catwalken alltid overdriver, fordi et moteshow skal være et SHOW. Og på den måten klarer de og vise hva som er moten denne sesongen, nettopp ved å overdrive:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det kommer selvsagt an på målet med showet, men det er ingen tvil om at enkelte show viser frem klær som ikke skal brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå