PlastBox Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Problemet mitt er egentlig ganske absurd. Jeg installerer Diablo II: Lord of Destruction (som jeg har kjøpt!) og det fungerer knirkefritt. Problemene kommer når maskina har stått noen timer, av eller på spiller ingen rolle. Maskina nekter på at Diablo II Expantion disken står i cd stasjonen (noe den selvfølgelig gjør). Det eneste jeg kan gjøre er og installere på nytt men jeg kan med trugghet si at jeg kommer til og gå lei av det. Jeg har prøvd og installere/kjøre det fra min Plextor brenner og men DVD spiller som begge bør ha små problemer med og lese en cd-plate. I et siste desperat forsøk på å legge skylden på cd-stasjonene lagde jeg iso filer av alle cd'ene og installerte spillet fra J: som bare er emulert av Deamontools. Samme problemet oppstod da også. Er det noen som har vært borti noe lignende? Noen som har noen forslag til hva som er feil/hva jeg kan gjøre? Jeg har til og med testet en nocdcrack som fungerer hos 2 av kameratene mine men fungerte det? Neeeeida! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er det noen som har vært borti noe lignende? Noen som har noen forslag til hva som er feil/hva jeg kan gjøre? Jeg har til og med testet en nocdcrack som fungerer hos 2 av kameratene mine men fungerte det? Neeeeida! Har du prøvd mange forskjellige no-cd cracks? www.gamecopyworld.com er et fint sted å starte. Hva problemet ditt er vet jeg dessverre ikke. Skjer det samme med andre spill (kjøpte spill)? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 1) Restart pcen 2) Virker ikke det, www.megagames.com --> Files ---> Fixes --> Ditt Spill. Mvh. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hadde samme problem med Settlers III for ei god stund siden ( :oops: settlers III :oops: ) Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vet ikke svaret på det da Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vet ikke svaret på det da Vet du hva bumping er daffy? pass på... Ellers vil jeg spørre, har du eller har du ikke kjøpt spillet? bare lurer. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Spillet er kjøpt, både Diablo II Classic og LOD. Jeg vil helst unngå og bruke cracks da jeg ikke vil bli tagged på battle.net. Meg og kameraten min kan ikke joine samme public game enten fordi han brukte nocd crack eller fordi vi kanske, muligens brukte en hardcore-crack. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Anyone? Kom igjen! Trodde folk her på forumet var 1337... :wink: En annen ting: når jeg skrur av/restarter maskina slutter Explorer.exe å fungere og jeg må trykke "End now" før maskina fortsetter. Kan det rett og slett være Windows som er "f***ed up"? Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg hadde et tilsvarende problem med et spill jeg innstallerte her - hver gang jeg hadde brukt CD-ROM'en til noe annet enn spillet nektet spillet å godta at platen sto i CD-ROM eller brenner. Først reinnstallerte jeg spillet et par ganger. Men så prøvde jeg å browse CD'en i Windows Commander eller Explorer. Der fikk jeg lest innholdet på spill-CD'en. Når jeg etterpå skulle spille, forsto spillet at CD'en sto i. Det er ikke nøyaktig samme problem, men... Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Er det virkelig ingen som kan komme med noen vettuge forslag, engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå