bareanton Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Et par bilder fra ferien. Jeg likte fargene og linjene i begge. Hva synes dere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg må si at når jeg så thumbnailen til "Veikryss" så trodde jeg det var en korrupt JPEG. Det må være noen hippier som har vært frempå med kostene der! Nederland? Eller Frankrike? Tom Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg må si at når jeg så thumbnailen til "Veikryss" så trodde jeg det var en korrupt JPEG. Det må være noen hippier som har vært frempå med kostene der! Nederland? Eller Frankrike? Tom Det er ifra Portugal - Lisboa Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er ifra Portugal - Lisboa Der bommet jeg; men det er ikke noe nytt ... Når det gjelder komposisjonen, så er jeg usikker på om jeg liker at det skråstilt; regner med at det er tilsiktet? Komposisjonen sitter bedre på det andre bildet. Men den jesus statuen blir forstyrrende slik den er plassert i bildet. Den konkurrerer med broen. Jeg liker at du har med mye speiling i vannet. Tom Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Det er ifra Portugal - Lisboa Der bommet jeg; men det er ikke noe nytt ... Når det gjelder komposisjonen, så er jeg usikker på om jeg liker at det skråstilt; regner med at det er tilsiktet? Komposisjonen sitter bedre på det andre bildet. Men den jesus statuen blir forstyrrende slik den er plassert i bildet. Den konkurrerer med broen. Jeg liker at du har med mye speiling i vannet. Tom Takk for tilbakemeldingen. Ja skråstillingen var tilsiktet for å prøve få med veien som splitter seg og en går opp mens den andre går nedover (en annen grunn av at det ikke var mulig å gå ned der), men jeg skjønner når jeg ser på det at det bare kan virke forvirrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå