Glassflasken Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 pus er død =( Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 what I did :O Uff Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjipe greier... Orker ikke tenke på når min dør... :/ Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvordan kan jeg komme over det? Jeg kan ikke få nytt kjeledyr men fins andre måter? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor gammel ble Felix? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 1 år og 8 dager .. <3 men muttern sa at vi KANSJE kunne få en ny katt = ) men vi bor rett ved veien. vet hvordan jeg kan få den til å IKKE gå der? ;o er det noen argumenter jeg kan si slik at vi kan få katt =)) ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vet ikke så mye om katter, men det er vel noe som heter inne og ute katter. Så langt jeg har skjønnt det så er inne katter for det meste inne og derfor vil den ikke gå ut til veien? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 men hvis vi skal på ferie, liksom .. da er det så lettvint å sette ut vann og mat å la han komme å gå ;P Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 men hvis vi skal på ferie, liksom .. da er det så lettvint å sette ut vann og mat å la han komme å gå ;P Drar man på ferie kan man også forsikre seg om at katten har det bra ved å la andre passe den. Ikke bare legge ut mat og vann, og ditche'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå