HVS122 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) - Endret 11. juli 2011 av HVS122 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Step 1: Kom i verbal kontakt Step 2: Smil er utrolig undervurdert. Min favoritt er "stirrekonkurranse" hvis dere møter hverandres blikk (i timen f.eks). Se hvordan hun takler det. Her er det viktig å gjøre det "lekent" og ikke med seriousface. Smil litt "frekt" innimellom. Step 3: Konklusjonen er ganske enkel, INGENTING skjer med mindre du tar initiativ. Dette kan du gjøre på mange måter, men det lønner seg iaf å ha NOE å si, en ting du kan foreslå som har funket mange ganger for meg isf er å få med jenter på shopping, si at du trenger kvinnelig impulser. Jenter DIGGER shopping. Dette punktet gjelder seff bare om du kunne tenkt deg noen nye klær. Prat går faktisk utrolig lett når man går rundt i byen/hvor du nå enn er og er ute blant folk. Step 4: Ta kontakt!!! Du kan da vitterlig ikke tape noe på det, eller? Endret 11. september 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun viser deg masse interesse ja, så her er alt tilrettelagt for at du skal dra dette videre. Det er forventet at mannen skal ta initiativet, så det er nettopp det du må gjøre. I det du blir redd for å drite deg ut, så kommer du til å drite deg ut. Du må bare klare å senke skuldrene og ta sjangsen på at det kan bli noen flaue øyeblikk, men så lenge du klarer å heve deg over de øyeblikkene og heller ta de med et smil vil du komme så mye lenger. Hopp ut i det, og ta sjangsen! Som den smarte fyren over meg sier: Ingenting skjer med mindre du prøver. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) H Endret 11. juli 2011 av HVS122 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå