Jobby Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei. Begynt å lage min egen nettside, slik ser den ut idag: www.fiberhosting.org Ganske så kjedelig side, så jeg har lyst til å legge til en bakrunn.. Har ikke peiling hvordan jeg skal få det til. Noen som vet hvordan jeg legger til bakrunn? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 den mest vanlige måten å gjøre dette på er gjennom CSS. les hvordan det kan gjøres her. Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Takk for hjelp Går det ann å få andre bilder enn det treet i bakrunnen? Hadde vært konge med CS logo eller noe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 du kan ha hva som helst som bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 hvordan da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 hvis du har følgende css-kode putter du inn stien til filen og navnet til bildet. <style type="text/css"> body { background-image:url('STI_TIL_BILDE'); } </style> Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 <style type="text/css"> body { background-image:url('http://bildr.no/view/486227'); } </style> Det virker ikke på siden, hva er feil? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 fordi du ikke har med hele URL'en til bilde. URL'en du skal sette inn for det bilde er http://bildr.no/image/486227.jpeg. Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Thx. background-color:#b0c4de; blir blått, finnes det en side der alle fargekodene står? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 en har jo mulighet til ådefinere ganske mange millioner med farger så jeg tror ikke det finnes en komplett side for slikt. du kan prøve denne og denne først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå