Proxor Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Finnes det? slik at man kan redigere mov direkte i det programet og så etterpå lagre det som noe annet eller som mov igjen? slik at man slipper og gjøre om filene først for og få åpna dem i redigeringsprogram. bardle doo Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 F.eks. Quicktime Pro. Ikke så veldig avanserte redigeringsmuligheter, men hva kan du vente for snaue 30 dollar? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 ok, men nå fant eg eit så fint og lett program som gjør filene om til avi uten og se ut til og misse noe kvalitet, og størelsen på fila blir noe den samme istedefor at den blir forvandla til flere giga hehe..pluss det er veldig raskt, tar bare noen sekunder og gjøre om ei fil. sjekk ut program og link der:) Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg bruker Magix, og har ikke hatt problem med de MOV-filene jeg har forsøkt med, uten noen form for konvertering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå