calvinhobbes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvor er forum for skrivere?? (Denne er sannsynligvis feilposta, men fant ikke noe for skrivere) Uansett, har et problem med min Canon S750 som nekter å skrive ut en bestemt farge. Kan det være at det er feil på blekkassetten? Har prøvd å installere på nytt flere ganger, oppdatert driver, men ungenting hjelper. Dette skjedde helt plutselig... Takk for all hjelp! CH Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Sannsynligvis feil på den ene kassetten siden de andre fargene virker. Har du revet av beskyttelsestapen? Prøv å rense gullkontaktene på kassetten med sprit på en Qtips. Det samme med kontaktene der kassetten skal stå. >Hvor er forum for skrivere?? (Denne er sannsynligvis feilposta, men fant ikke noe for skrivere) Du har ikke feilpostet, men i forum for akamera.no har vi et forum for bl.a. skrivere. www.akam.no Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvor er forum for skrivere?? (Denne er sannsynligvis feilposta, men fant ikke noe for skrivere) Uansett, har et problem med min Canon S750 som nekter å skrive ut en bestemt farge. Kan det være at det er feil på blekkassetten? Har prøvd å installere på nytt flere ganger, oppdatert driver, men ungenting hjelper. Dette skjedde helt plutselig... Takk for all hjelp! CH hmm. Sikker på att patronene ikke skal byttes, eller er den skriveren helt ny? Lenke til kommentar
calvinhobbes Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Jepp...blekkassettene er så si fulle, og skriveren er ikke mer enn et halvt år gammel. Den har fungert prikkfritt fram til nå, men plutselig nektet den bare å skrive ut noen bestemte farger. Blant annet når jeg prøver å stille inn skrivehodet, får jeg bare opp 4 av 6 kolonner som jeg skal stille inn skriveren etter (hvis dere skjønner)... Er ikke helt sikker på hvilken av kassettene det er, men det er iallfall ingen av kassettene som har noe gullkontakter (litt nyere patent enn som så). So...still...I'm getting really frustrated...har mange bilder jeg skulle ha hatt utskrift av, men men... Flere tips?? CH Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Prøv å ta ut selve boksen som patronene sitter i... vask denne med litt isopropanol (kondensfjerner) eller skjermrens. sett patronen å test på nytt... Hvilken farge er det den ikke skriver? Gul? Ofte er det slik med Canon skriverhodene at de ikke skriver denne fargen. Hvorfor vet jeg ikke... Men HUSK: Du har 1 års garanti på Canon Skriverhoder! Lenke til kommentar
calvinhobbes Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 hmm...skjønner ingenting jeg...plutselig funka den bare igjen...forstå det den som kan...da er jo alt i sin skjønneste orden...go figure...hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå