Gå til innhold

tier 9 set bonus mage

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som også synes at tier 9 bonusen for mage er elendig?

Tier 8:

(2) Set: Your Arcane Blast, Frostbolt, Frostfire Bolt, and Fireball spells have a chance to grant you 350 spell power for 15 sec.

(4) Set: You have a chance for the effects of your Missile Barrage, Hot Streak, or Brain Freeze talent not to be consumed when you cast the spells which benefit.

Tier 9:

(2) Set: Increases the armor you gain from Ice Armor by 20%, the mana regeneration you gain from Mage Armor by 10%, and converts an additional 15% of your spirit into critical strike rating when Molten Armor is active.

(4) Set: Increases the critical strike chance of your Fireball, Frostbolt, Frostfire Bolt, Arcane Missiles, and Arcane Blast spells by 5%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arcane: 2T8 (2.5%), 4T8 (1.0%), 2T9 (1.5%), 4T9 (2.5%)

Fire: 2T8 (2.5%), 4T8 (2.0%), 2T9 (2.5%), 4T9 (3.0%)

Frostire: 2T8 (2.5%), 4T8 (2.0%), 2T9 (3.0%), 4T9 (3.5%)

Frost: 2T8 (2.5%), 4T8 (0.0%), 2T9 (1.0%), 4T9 (2.0%)

Kilde: EJ.

Naturlig oppgradering som vi ser for Arcane Mages, Å gå fra 4T8 til 2T9/2T8 er upgrade, mens å gå fra 2T9/2T8 til 4T9 er like mye verdt.

Lenke til kommentar
Nesten alle klassene er misfornøyde med T9 bonusen sin, som mage er jeg litt irritert siden det er så utrolig mye critt på T9, hvis det blir ENDA mer critt i Icecrown får jeg sikkert 100% critt, og da har jo blizzard feilet litt...

Hvis jeg husker rett så er crit cap'en på 85% eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...