erlendo89 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg en 2din-spiller til bilen min og trenger litt hjelp til å velge den riktige. Tenkte litt på denne Er det et bra valg? Eneste ulempen er at den mangler iPod styring Ellers så var det denne Hva er som gjør at denne koster 3000,- mer enn den andre og hvilken ville dere valgt? Kom gjerne også med andre forslag hvis det er noen dere synes er et bedre kjøp. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Boss er heller dårlige greier... dårlig lyd, dårligkvalitet osv. Denpioneer spilleren er bra, kvalitet og super lyd. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Ok. Sikkert derfor den er så billig også da. Men hva med Kenwood? Er det noe å satse på Lenke til kommentar
Selle Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg har en Pioneer AVH-P3100DVD Som jeg er veldig fornøyd med. Denne skal i følge selger på bilradiospesialisten være helt lik p4100dvd, bortsett fra skjermstørelse, knappeplasering og 4100 har ett sett med linjeutganger mer. Det jeg ikke liker er at den ikke spiller videofiler fra usb, kun cd/dvd, og at det er litt begrenser hvor mange mp3 filer du kan ha på en minnepenn. En annen ting som var sykt irriterende er at hvis du kobler fra strømmen (f.eks kobler fra batteriet) mister den ALLE instillingene. Endret 12. september 2009 av Selle Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Ser bra ut den også da. Kommer ikke til å bruke minnepenn uansett så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Låner tråden litt, har sett en del på dvd spillere ifra usa, vil dem fungere på min bil, tenker på utganger å sånt, + at vil jeg kunne se norske dvder med den ? det er den her det er snakk om http://www.sonicelectronix.com/item_7271_Dual+XDVD8180.html Endret 13. september 2009 av mawicked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå