Hedegart Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjøpte i dag dirt 2 ..men når jeg skal sette igang spillet blir skjermen bare svart. prøvde med andre spill å det fungerte fint... Noen som har vert borti samme???? HJELP""!!! Lenke til kommentar
Hedegart Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Kjøpte i dag dirt 2 ..men når jeg skal sette igang spillet blir skjermen bare svart.prøvde med andre spill å det fungerte fint..prøvde spillet i ps3 maskinen til en kompiss å det fungerte fint der... Noen som har vert borti samme???? HJELP""!!! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har hatt samme problemt da jeg har prøvd Pure og en Rachet & Clank demo. Så håper noen vet hva det er? Noe med den nye firmwaren kanskje? Lenke til kommentar
Hedegart Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Har hatt samme problemt da jeg har prøvd Pure og en Rachet & Clank demo. Så håper noen vet hva det er? Noe med den nye firmwaren kanskje? Hadd samma probleme men "Grid" demoen.... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har lastet ned FIFA 10 demoen, her er det også svart når jeg starter spillet. Det rett og slett fryser. Så må gå bort til playstation og skru den av ved å holde nede I/O knappen. Er ganske irriterende, noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå