AndersT2 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg la akuratt inn BF2 igjen, patchet 1.41 og den nye 1.50. Startet ett map, men ble kastet ut med en gang med forklaring at jeg ikke hadde punkbuster. Hvordan fikser jeg dette? Trodde den ble lagt inn sammen med spiller. Fant heller ingenting under Options om den Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du må antakelig oppdatere punkbuster manuellt. Et min på google og du bør finne ut hvor. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Har prøvd det. Fikk at jeg mangler pnkbast.exe eller noe slik. prøvde å fikse innstallasjonen, og da står det at PB er lagt inn. Men finner ingen PB filer når jeg søker etter det, ikke under BD i BF2 katalogen heller. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php øvert hvis du googler punkbuster update. Burde vært mulig å finne. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Det er den jeg har prøvd. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Beklager at jeg var litt gretten over. Trodde du ikke fant installfilene. Har du den eksate feilmeldinga? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Jeg la inn America's Army 3 i går også, og der ble punkbuster innstallert, og da fungerte BF2 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå