hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hello Noen som vet hvor jeg kan få skaffet meg snowboardbriller med sølvglass? pris spiller ingen rolle.. Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Requi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sølvglass, som i "speilglass" ? : ) De solgte noen utrolig stilige på OBS Sport ifjor husker jeg ihvertfall som ikke kostet skjorta, kan godt hende de gjør det fortsatt. Lenke til kommentar
Diploom Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 halla Sjekk ut http://www.drzipe.com/ har driiiiiiiit mye kult! Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 halla Sjekk ut http://www.drzipe.com/ har driiiiiiiit mye kult! Nice!! Tusen takk! =) Sølvglass, som i "speilglass" ? : )De solgte noen utrolig stilige på OBS Sport ifjor husker jeg ihvertfall som ikke kostet skjorta, kan godt hende de gjør det fortsatt. Speilglass ja : ) Kanskje keen på litt fra en nettside fra USA f.eks.. vil ikke ha det alle andre går i Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Endret 4. november 2009 av mariahuana Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Kanskje keen på litt fra en nettside fra USA f.eks.. vil ikke ha det alle andre går i Jeg står latterlig mye på ski, så tør skryte på meg at jeg har litt peil på utstyr. Du kommer nok ikke til å finne noe ingen andre har her i Norge, hevrtfall ikke av goggles (briller). Er få underdog-produsenter i dette markedet. Stort budsjett har du? Rundt tusenlappen? Omg. Er du blind? Det står både at jeg kan tenke meg noe fra USA OG at pris er care. now plz try again. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Omg. Er du blind? Det står både at jeg kan tenke meg noe fra USA OG at pris er care. now plz try again. Her står det vel heller at du bryr deg om pris. Noe jeg tror er nærmere saken enn at du ikke bryr om pris. Skal du ha noe få bruker må du antaglig høyt (svært høyt) opp i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå