Mysterio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei. Jeg er ferdig med VGS skole. Jeg strøk dessverre på en eksamen og skal ta den opp som privatist. MEN, jeg er redd for at jeg ikke vil klare å bestå den. Hvis ikke, hva slags muligheter har jeg for å skaffe meg generell studiekompetanse? F.eks, ta opp fag. Setter pris på alle gode svar. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvilket fag strøk du i? Ta en titt på denne siden. Redd for å stryke? Jobb hardere. Bruk tiden framover godt, så går det bra. Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg strøk i Fysikk 2, skritflig eksamen. Jeg vil og prøver å gjøre mitt beste for å gjøre meg klar til eksamen som privatist, MEN jeg har ikke så mye tid. Har også skadet meg, noe som gjør det vanskelig å konsentrere meg nøye og jeg jobber en del nå så det er litt vanskelig å med tid. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg strøk i Fysikk 2, skritflig eksamen. Jeg vil og prøver å gjøre mitt beste for å gjøre meg klar til eksamen som privatist, MEN jeg har ikke så mye tid. Har også skadet meg, noe som gjør det vanskelig å konsentrere meg nøye og jeg jobber en del nå så det er litt vanskelig å med tid. Hvis du ikke har nok tid til å lese (noe jeg tviler på, prioriteringer!!), så begynner du å lese nå og tar eksamen til våren. Spør om hjelp fra din gamle fysikklærer når du kommer over ting du ikke forstår. H*n vil sikkert gladelig hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå