Speik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Omtrent den første sangteksten jeg har skrevet, så jeg mottar all hjelp og kritikk jeg kan få. Om noen har forslag på sangtittel må dere gjerne dele Worlds are stirring endless Motions, efforts for nothing Like a madman reciting opera-classics Its never complete We exist in philosophy, but act in apathy And rightly so, wont you agree? A giant leap for mankind A train passes, no one looks Will you look when it hits the tunnel? When the lights are out? Pale flames flicker Heave and ho, young boy No time for sweets and dreams A swan song for the era of meaning Go out in style A train passes, no one looks Will you look when it hits the tunnel? When the lights are out? Pale flames flicker Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har du selve sangen? Med melodi og alt. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 likte "A swan song for the era of meaning" =) den setningen definerte lyrikken din for meg, men hallo, det er jo bare min oppfatning-- så en tittel era of meaning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå