Borbra Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Som sakt i emnetittelen så lurer jeg på når siste bok i Arven-syklusen kommer ut? eventuelt om det går noen rykter på nett når den vil komme ut. For de som lurer: dette er siste bok i serien av Eragon, Den eldste og Brisingr. mer info her. takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hverken navn eller dato er satt. Med tanke på Paolinis ekstremt lange skriveprosess tenker jeg man får vente lenge før dette kommer. Håper han gjør noe mer av bøkene enn de foregående, store seksjoner av Brisingr ble såpass langtekkelig at jeg slet med å komme gjennom, spesielt hele prosessen med valget av ny konge for dvergene. Hjelpes meg hvor mange sider trenger man på det? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 såpass ja, hmmm , håper det ikke blir altfor lenge til MEN i og med at det tok ca 6 år fra første bok ble utgitt til 3 bok kom ut, så må enn nesten regne med at det kommer til å ta tid før neste bok kommer.....hmmmm.......men uansett er det like kjipt å vente Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 kjøp Edding's "Belgariad" serie samt "Malloeron" serien (siste er jeg litt usikker på stavemåten). Kjempemorsom fantasy som er vel verd å lese, samt helt klart en av Paolini's store inspirasjons områder (i tilegg til alt annet av fantasy på moder jord). Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 hmmm....det skal jeg sjekke ut, og takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå