serum07 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei, jeg skal lage en konvolutt i cs3 med slik rød/blå bord som er på slike internasjonale konvolutter.Åssn to do that.Tips og råd mottas med takk. Ørjan Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva mener du med bord? Noe alà dette? (Den greia på midten) Lenke til kommentar
serum07 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Hva mener du med bord? Noe alà dette? (Den greia på midten) Nei ikke helt slik, jeg tenker på disse hvite konvoluttene med rød/blå kant rundt Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) ? Edit: Det er en link i sprs.målstegnet hvis du ikke har lagt merke til det. Endret 29. september 2009 av Disaffekted Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Slik tenker jeg. Hva kan du i CS3 fra før, det er jo bare å lage mange blåe og røde streker...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå