[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg må kjøpe meg nytt headsett for jeg ødla mitt gamle Labtec Axis -002, Switchback Stereo H. Jeg må nå ha nytt og det jeg legger vekt på er: -Skal brukes mest til spilling -Bra kvalitet på mic -Overkommelig lyd på musikk -Pris under 500 Mvh: ergo Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Detta er jeg veldig fornøyd med. Til den prisen er det veldig bra...vibrering er det og, noe jeg ikke gidder å bruke men. Snedig effekt når f.eks spiller Battlefield. Vibrere godt når du kjører tanks http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=972...lAction=details Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 hvordan er lydkvaliteten a? Er det stereo? Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg hater det headsetten. Men dt er meg. Får vont på ørene hvis det blir brukt for lenge. Men de som har slike sier at du blir vandt med dt. Lenke til kommentar
Agger Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Plantronics .Audio 90 - 490,- pr stk. Bra saker. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 det var det jeg tenkte har du noe å ambefale du da.. for jeg trenger noen jeg kan bruke lenge siden jeg spiller ofte lenge i strekk.. ergo* Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 "]Er det stereo? tuller du? er det ikke 20 år siden mono var ut? tror nok de er stereo. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 nei.. har sett flere headsett med monolyd, så det er nok ikke helt ute enda.. Btw tror ikke det var headsett med mic for 20 år sia ergo* Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Produktbeskrivelse Trust Multi Function 410 Bass - hodesett Produkttype Hodesett Destinasjon PC multimedia Lokalisering Engelsk Hodetelefontype Hodetelefoner - binaural Hodetelefonenes formfaktor ørekopp Overføringsteknologi Kabel Lydmodus Stereo Responsbåndbredde 40 - 20000 Hz Mikrofon Mikrofon - innebygget - boom Mikrofonteknologi Electret-kondensator Mikrofonoperasjonsmodus Mono Følsomhet 60 dB Fabrikantgaranti 2 års garanti så det er nok stereo. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 jada, jada.. men det finnes fremdeles mono ffs Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Vet du noen steder du får kjøpt disse Plantronics Audio 90 ?? Og hvorfor er akkurat disse så bra?? Så bilde av dem så ganske behaelige og kvalitetsmesige i grunn.. ergo* Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Eg har ingen problem med å bruke trust 410 bass i fleire timer om gangen. Dei er meir behagelig en mange hodesett som koster det dobbelte. Lyden er ikkje så værst til musik, og konge til alle spill med litt action i. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 ok.. får vel prøve de da.. de er jo ganske rimlige så det gjør ikke noe-- takk for all hjelp mvh ergo Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ville nå tru Logitech® Premium Stereo USB Headset 30 er meget brae også :wink: (Har tenkt meg en slik en selv) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tips: lukkede øreklokker er det beste om du sitter med dem over lengre tid... Har Trust 410 selv, helt greie liksom til den prisen, men koss sb-40 er bedre, men også litt dyrere, 700 kr.. Har du ikke hatt headset før, og ikke vet bedre så er trust 410 bra, men ikke regn med all verden til den prisen... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå