Ptah Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei! jeg lurer på om noen har hatt problemer med at skjermkortet ikke får nok strøm ? har et msi radeon 4780x2 Har bytte hovedkort fordi jeg ikke hadde noe annet skjermkort å teste. bytte hovedkortet for å være sikkert. sendte inn skjermkortet også og har fått alt tilbake nå. har akkurat startet maskinen (uten skjermkort) og det virket som alt var slik det skal. (1 rambrikke og vifta til cpu) Når jeg satte i skjermkortet fikk jeg samme tre røde lys på kortet (fikk ikke noe bilde på skjermen). Etter ca 2 min så stoppe pc og får faen ikke start på den igjen. problemet mitt er at alle kompisene har bærbar så jeg kan ikke teste delen min på en annen pc:(. så jeg må sende inn delene og det tar jo en evighet! strømforskyning er corsair 750w (vuderer å sende det inn å få 1000w istede) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 da trådstarter har laget do identiske tråder stenges denne tråden. svar er flyttet over i den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg