Machomannen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg skal ha en meget kort norskfremføring der oppgaven er bare å fremføre noe. En vits, et dikt, hva som helst. Jeg hadde tenkt å fremføre et dikt men jeg vil gjerne ha et med litt humor så folk kan le. Så lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne et. Eller lage et om de foretrekker det. Setter veldig stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dikt er ikke særlig Macho... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bare finn et kjærlighetsdikt og framfør det med innlevelse, funket for meg på ungdomsskolen en gang i tiden. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Lær deg dette utenatt, og fremfør det høyt for klassen. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du hellige nebbdyr! Tanken på at mange av mine medelever kunne stirret ut i lufta med et "og så?"-aktig blikk, etter å ha lest slikt et dikt, er for meg absurd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå