voldddd Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei! jeg skulle starte ps3'en min nå for å spille. når jeg slår den på så kommer det grønne og blåe lyset opp. er der i noen sekunder så kommer ett gult lys opp og så blir det blinkende rødt! hva kan jeg gjøre for å fikse den? er den ødelagt, må den på reprasjon=? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du har fått "yellow light of death". Send den inn på reperasjon. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 kk ikke noe i det hele tatt jeg får gjort? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei. Beste er å sende den inn. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 kk takk for hjelp Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Veldig OT: HAHA, DU HAR FÅTT YLOD Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hvis du setter den et kaldt sted en stund. kan det hende du kan rekke å få tatt backup av save filene dine. før den skrur seg av Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 har sendt den på reprasjon så er nok for sent jaja får vel bare gjøre alt på nytt da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå